Elfogadták: Kötelező uniós szabályok az elektromos töltőállomások telepítésére
Új jogszabályt fogadott el az EU a területén található elektromos töltőberendezések és üzemanyagtöltő állomások számának növeléséről.
Új jogszabályt fogadott el az EU a területén található elektromos töltőberendezések és üzemanyagtöltő állomások számának növeléséről.
A márka átalakuló kínálatának egyik kulcsmodellje lesz a legkisebb elektromos limuzinjuk.
Testközelből ismerkedtünk meg a 0-ról 100-ra alig 3,6 másodperc alatt felpattanó Volvo EX30-cal és a szintén tisztán elektromos hajtású, 5 méternél is hosszabb Volvo EX90-nel.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
Sűrű viharfelhők gyülekeznek az európai autógyártás felett: magas energiaköltségek, csökkenő nyereség, miközben Kína mellett a bőkezű állami szubvenciók révén az Egyesült Államok is egyre többet költ az elektromobilitás felpörgetésére. A német autógyártásban dolgozók joggal félnek a jövőtől, még ha az átállást Németországban „szociálisan érzékenyen” is igyekeznek levezényelni. A kelet-európai gyártóhelyek sem lehetnek nyugodtak, hiszen több német autógyártó- és beszállító is inkább Amerikában nyitna új gyáregységet. A Deutsche Welle riportja.
Míg Katarina Barley szerint a magyar hatóságok először édesgetik, majd megkopasztják a német cégeket, a külügyminiszter állítja: nem sikerült megingatni a németek bizalmát.
Újabb mérföldkőnek tekinthető eredményt értek el a tisztán elektromos hajtású gépkocsik.
Ebben mindig is jó volt az amerikai cég, hogy látványos felvételeket lehet készíteni a járműveik képességeiről.
Megkezdődött az MG5 Electric hivatalos hazai forgalmazása.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
Közel nyolcszáz kilométeres távot ígér az okostelefon-gyártóként hírnevet szerzett márka első autója.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.
A dél-koreaiak egyfajta elektromos raliautós élményt ígérnek.
A Volkswagentől átvett platformon térhetne vissza a piacra.
Olyan árverseny alakult ki a távol-keleti országban, hogy lényegében dömpingáron kínálja elektromos alapmodelljét a német gyártó.
Az amerikaiak részben szavazás útján határozzák meg, hol legyenek a következő töltőállomásaik.
A távol-keleti ország egyre inkább versenyelőnybe kerülhet az autóiparban.
A terv az, hogy egy megfizethető árú tömegmodellt kínáljanak.
Ha egyébként is ismerősnek tűnik a forma, az a Zaporozsec miatt lehet.